خب هر دو تیمم الان بی سرمربی هستند
(عجب تفاهمی) ... خب تیراختور عزیز که به زنوزی بزرگوار رسیده و نوید روزهای خوبی را میدهد (البته اگر به بلای استیل آذین ها گرفتار نشه انشاءالله) چند بازیکن جدید گرفتیم (علیرضا نقی زاده، طیبی و فروزان) کاش اکبر ایمانی هم بیاد (خودم را نمیگما بازیکن تیم ذوب آهن را میگم) خیلی از بازیش خوشم میاد و بازیکن قابلی هست .... سرمربی هم میگن نداره ولی به نظر میرسه همون خطیبی باشه
اما رئال عزیز که با زیزو خوشتیپ سه قهرمانی پشت سر هم (چیزی که بعضی تیم ها تو خواب هم نمیتونن تصورش کنن منظور شانسلوناییها عزیز هست
) بهش رسید الان زیزو رفته به عبارتی از دست رئیس (پرز) در رفته تا گرفتار سرنوشت مربی های قبلی نشه .. در واقع بدجوری رئیسو مات کرد...
این رونالدو هم با اینکه خیلی خوبه ولی زیادی ناز میکنه ... بره بهتره ... آسنسیو را داریم (عشقه) نیمار هم که مشخص میاد کجا بهتر از مادرید 

خلاصه اوضاع قمر در عقرب هست ولی امیدواریم به آینده
انشاءالله بیر گون برنابئودان بیر پست یازارم دئین آمین 





دوباره ورزش دوباره فوتبال دوباره رئال زنده باد تیراختور
فعلا ...
ترانه عشق...ما را در سایت ترانه عشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169